15 Temmuz 2015 Çarşamba

Kötü Çocuk 2'nin Hikayesi

Kötü Çocuk 1 ve Kötü Çocuk 2 


Kitaplarla aram son derece iyidir. Üniversiteyi bitirdikten sonra kariyer açısından bir kitabevinde satış danışmanlığı yapmaya karar verdim. Kitapların içinde çalışmak son derece keyif verici. Fakat insanın ilgisini bir şeyler çekiyor. Benim ilgimi de hergün 15 20 kişinin (yaş ortalaması 13-14) bu kitabı sorması ve olmadığını duyunca çok üzülmesi. Bahsettiğim kitap kötü çocuk ve kötü çocuk 2 kitapları. Bu kadar gencin merakla beklediği kötü çocuk 2 kitabının hikayesini merak ettim ve biraz araştırmaya karar verdim. Müşteriler ile ilgilendiğim zamanlar haricinde mağaza müsait oldukça kötü çocuk 2 hakkında bi şeyler öğrenmeye başladım.


--------------------------------------------------------------------------------

Merhaba arkadaşlar. Şimdi size bir web sitesinden bahsedeceğim. Bir site düşününki bildiğiniz tüm sitelerden hocalardan farklı bir ingilizce öğretme yöntemine sahip. Sıralı ingilizce öğrenmek için birebir. İngilizceye dair ne ararsanız bulabileceğiniz bu siteye girmek için BURAYA TIKLAYIN



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Kötü çocuk 1 ve Kötü Çocuk 2


 Buna öncelikle kitabın yazarı olan Büşra Küçük'le başladım. 1994 ocak doğumlu olan büşra küçük Kocaeli üniversitesinde eğitim görmeye devam etmektedir.  Kitabını wattpat adlı program sayesinde okuyucularına duyurmayı başarmış ve kapak fotoğrafına yakışıklı bir gencin fotoğrafını koymuş. Forumlarda okuduğuma göre bu kapak fotoğrafı için genç yurt dışından gelmiş. Kitabın ilgi odağı olmasının en büyük etkeni de bu zaten. Kitabın birincisi cok tutmuş ve en çok satanlarda Kötü çocuk yerini almış. Fakat Kötü çocuk 2 ne zaman çıkacak diye soranlar epey fazla olunca ilgimi de çekti. Kitap geçen hafta mağazaya ulaştı ve bir günde 86 tane sattı. Diğer gün 100 kitap siparişi daha verildi. Kitabı henüz okumadım fakat konusu iyi kız Kötü çocuk gibi klasik bir senaryo olduğunu düşünüyorum. Neden böyle düşünüyorsun diye soracak olursanız yapılan yorumlardan bunu çıkarttım. Bu tarz kitaplar beni mutlu etmiyor değil. Neden diye soracak olursanız yerli yazarlara yada yazar olmak isteyen genç adayları teşfik etmek için güncel bir örnek sebebi. Kötü çocuk 1 ve Kötü çocuk 2 kitaplarının fiyatları 25 TL olması ayrı bir tartışma konusu olmasına rağmen yazar Büşra Küçük kendine güvenmiş ve ilk kitabını ve ikinci kitabını da yüksek fiyatla satışa sunmuştur. Kötü çocuk bu haftayı 2. Sırada Azra Kohenin Pi kitabının ardında tamamlamıştır. 3. Kitabını yakında basılma aşamasına girmesi bekleniyor ve şimdiden ilgi yoğun. Hayatında başarılar Büşra Küçük.
Kötü çocuk 1, Kötü çocuk 2


Konuşan adamlar ekibi.
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum