13 Mart 2015 Cuma

PAZARLAMADA YENİ ANLAYIŞ ÖRNEĞİ ! DERBY

Merhaba değerli Gerçekleri Konuşan Adamlar okuyucuları,

Pazarlama yazımıza bu hafta örnek bir pazarlama stratejisi uygulayan bir markanın yazılarını göstererek kurumsallıktan içselliğe yanı samimiyet ile kurumsallığı koruyan aynı zamanda müşterinin kalbini fetheden bir örneği sizlere göstereceğiz. Hatırlıyorsanız KADIKÖY'DE BELEDİYECİLİK ANLAYIŞI adı altında bir yazı yazmıştır. Bu şirketinde ona benzer pazarlama taktiği ile sosyal medyayı aktif ve yararlı kullanımından bahsedeceğiz.

Gündeme ait konular hakkında kendi yorumlarını yaparak reklamlarını son derece başarılı bir şekilde uygulayan Derby'den bahsediyoruz.

Derby! Bildiğimiz tıraş bıçağı markası olan Derby tıraş bıçakları  son zamanlarda özellikle Twitterda 20 bin takipçiye ulaşmış durumda. Bunun sebebi ise pazarlamanın yeni kuralı sempatikleşme ve özgün olarak samimi ilişkiler içinde bulunmasıdır. Kurumsal kimliğe yeni bir akım getirenlerden olan Derby'nin pazarlama anlayışına birde bu şekilde bakalım.

Efsane Facebook yorumlarını okumak için tıklayınız.

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı

Derby Tıraş bıçağı






Disqus Yorumları Yükle

0 yorum