16 Şubat 2015 Pazartesi

İki Yüzlü Ahmet Çakar

Bu kadarda olmaz ki be kardeşim.


Türkiyenin gündemine oturan Özgecan Arslan üzerinden primler ve oyunlar devam ediyor. Biz insanlar duyarlı olsun diye yazılar yazalım bir kişiye duyurmak için burada ugraşalım daha üzerinden bir gün geçmeden iki yüzlü yalakalar meydana çıksın.

Ahmet Çakar


Beyaz TV de kavga


Bundan yaklaşık iki saat önce beyaz TV de programda nihat doğanın attığı twit konuşuluyordu. Daha sonra Nihat doğan canlı yayına bağlandı. Özür dilemesi istendi. Nihat doğanın yaptığı şeye köpüren Ahmet Çakar hakaretler etti. Yok öyledir yok böyledir. Nihat doğanın tartışılan Twitini aşağıya paylaşacağım. Ama buradaki olay nihat doğan değil. Burada benim dikkatimi çeken şey Ahmet Çakarın terbiyesizliği.  Öncelikle Nihat doğanın attığı Twiti görelim.
Nihat doğan Twiti


Beyaz TV de Ahmet Çakar Esti Gürledi.

Videoyu izleyin ve sonra yazıyı okunmaya devam edin lütfen.
Ahmet Çakarı şahsım olarak sevmiyorum. Fakat insanların düşüncelerine saygı duymak gerekirmiş. Ben saygı duymuyorum arkadaşım. Adam bi öyle söylüyor bir böyle. Dünyayı kurtaran namus bekçisi gibi ortalığı kasıp kavurdu Ahmet bey! Ama daha sonra sosyal paylaşım sitelerine düşen bu videonun altına gelen yorumlara göz atarken bir video paylaşıldığını gördüm. Özledim ve bir insanın bu kadar saçma sapan konuştuğunu ve dün ayrı bugün ayrı konuştuğunu gördüm. Sinirlenmemek elde değil ki. Birazdan paylaşacağım videoda ahmet çakar tam olarak şunları söylüyor. ''Bir kadın istemediği sadece bir erkek tecavüz edemez''. Bu lafın neresinden tutulur bi yanı var ? Allah'ını seviyorsan açıkla bu insanlara. Hadi bunu mantıklı kabul ediyorum. O halde neden çıkıp insanlara bugün nutuk atıyorsun. O zaman senin değişimle Özgecan Arslan kardeşimiz isteyerek tecavüze uğradı ? Ahmet Çakar Nihat doğan kadar seninde Türkiye Halkından özür dilenen ve bir daha programlara çıkmaman gerekiyor. Bikini sözünde vardı bir ara ne oldu o iş !

Ahmet Çakar'ın "Kadın istemezse bir erkek tecavüz edemez'' dediği o video


Hadi Ahmet Çakar Tüm Türkiye Halkından özür dile ve Televizyonlardan uzak dur artık. İlla Beyaz TV ye şikayet kampanyası mı başlatmamız gerekiyor. Türk Halkı sizin sandığınız gibi saf değil.  Daha gündüz Özgecan Arslan'ın kemikleri sızlıyor adlı makalemizde böyle şeyler yapmamanızı söyledik. Ama biz uyum ve sağ duyu beklerken siz show peşinde koşuyorsunuz. Türk halkı sen ve senin gibileri Affetmeyecek !
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum