16 Şubat 2015 Pazartesi

Beşiktaş Bursaspor Maçı Tekrarlanmalı

Beşiktaş Bursaspor maçında rezalet!

Bugün izlediğim ve türk futbolundan yeniden soğuduğum bir maç daha. O kadar kıran kırana geçen güzel gollere sahne olan iki ezeli rakibin bir araya geldiği maça yine bir hakem hatası gölge düşürdü.

Maça damga vuran anlar

Bugün oynanan Beşiktaş Bursaspor süper lig karşılaşması soğuk bir havada heyecanlı bir şekilde başlamamıştı. Goller ard arda geldi. Buraya kadar ufak tefek hatalar vardı. Bunları görebildiğim kadarıyla söyleyeyim. Maçın hemen başında Bursaspor'un ofsayt gerekçesiyle golü geçersiz sayıldı. Maçın ikinci yarısında Bursasporlu futbolcunun kasten Beşiktaşlı bir futbolcuya tekme atması kesinlikle kırmızı kart ile cezalandırılması gerekirdi. Ve son hata. Dakika 90+3 oynanırken gerçekten çok saçma sapan bir penaltı verdi Mustafa Kamil Abitoğlu Üzerine bir de kırmızı kart. Tam bir utanç anıydı. Ne beşiktaşlıyım ne bursasporlu. Ben Anadolu takımı tutuyorum fakat iki takıma da kin beslemiyorum. Beşiktaş ve Bursaspor bu ligin şerefli takımlarından. Beşiktaşa böyle bir galibiyet yakışmadı. Ama suç beşiktaşın değil. Hakemin suçudur.

Bursaspor Beşiktaş

Bunların çözümü var mı ?


Bu ülkemizde çok tartışılan bir soru. Bu hataların önüne nasıl geçeriz. Ya arkadaş 6 tane hakem koyuyorsun. Yok topların içine çip yerleştiriyorsun. Neymiş efendim gol olunca sinyal versin. Ya bu kadar gereksiz işlerle uğraşana kadar basketbolda ki sistemi uygulasana. Benim tuttuğum takımda 2 haftadır hakem hataları yüzünden yeniliyor. Koy arkadaşım şu Tekrar sistemini. 10 saniye içinde yardımcı hakem izleyip doğru kararı versin. Bunu bugünkü maç için söylemiyorum. Her maç bir muamma. İzle kameradan ver doğru kararı. Neymiş UEFA başkanı açıklama yapmış. Çok düşündük bu sistemi ama futbol futbol olmaktan çıkar sanal bir oyun olur demiş. Böyle saçma bir açıklama olamaz kardeşim ya. İnsanların canına tak etti. Ben izliyorum maçları her maç 5 6 hakem hatası insanların canını yakıyor. Bir maçın kaderini bir hakem belirleyemez. Hangi dönemde yaşıyoruz ya.

Eğer gerçekten Türk futbolunda öncü olmak istiyorsak Hakem hatalarını bitirerek temiz futbol oynanmasını sağlamalıyız. E bilet için o kadar kamera yerleştiriliyor. O kadar masraf yapılıyor güvenlik önlemleri alınıyor. İnsanlara E bilet dayatılıyor ama insanların bir suçu yok ki. Sen böyle maç yönetirsen insanlar çileden çıkar. TFF te bu konuda dilekçe yazmayı düşünüyorum. Sizde aynı düşünceye sahipseniz TFF'nin iletişim sitesinden şikayetinizi dile getirebilirsiniz.

Beşiktaş Bursaspor.

Disqus Yorumları Yükle

0 yorum